Nerden Başlamalı?


Merhaba blogger kullanıcısı, 
Uzun zamandır üzerinde düşündüğüm ve planlar kurduğum nerden başlamalı serisine tam olarak buradan başlıyorum. Uzun zamandır blogger kullanıyorum ve sayısız denebilecek kadar site kurdum veya kurulmasına yardım ettim. Her seferinde ben bile acaba bir yanlışlık yaptım mı? Eksik kalan bir yer oldu mu? Diye kendime sormadan edemiyorum. Bende böyle bir yazı dizisi oluşturmak istedim. Sonuç olarak blogger son derece ayrıntılı bir sistem. 


Sitemizin kurulma amacı da zaten siz değerli blogger kullanıcılarının daha iyi bloglar kurabilmesini sağlamak. Bunu yapabilmek için de en baştan başlamanın en doğru olacağına karar verdim. 

İsterseniz hemen başlayalım. İstediğiniz kadar konuya hakim olun, eğer yeteri kadar iyi bir fikriniz yoksa pek işe yaramaz. Bu yüzden işe koyulmadan önce uzunca bir süre düşünmeli ve yapmaktan sıkılmayacağınız ve yaparken mutlu olacağınız bir konu seçmelisiniz. Zaten blogumu takip edenlere özel hangi alanlarda site açılmalı ve kesinlikle açılmaması gereken siteler konularını daha ayrıntılı ele alacağım. Sitemizin konusunu seçtikten sonra yapım aşamasına geçebiliriz.

Sonraki Yayın Sonraki Yayın
En Eskisi
Sonraki Yayın Sonraki Yayın
En Eskisi
 

Son yazılarımızdan ilk sizin haberiniz olsun.